Avrupa’ da 100’ ün üzerindeki noktaya jant sevkiyatı yapıyoruz.
Bakım
Jantın temizliğini su ve deterjan kullanarak, sert olmayan bir fırça (veya sünger, v.b.) ile yapınız. Aşındırıcı yüzey temizleyiciler ve solvent katkılı kimyasallar jant boyasına/kaplamasına zarar verir. Jantları sert cisimlerin darbelerinden koruyunuz ve kaldırım kenarlarına çarpmaktan kaçınınız.
Onarım
ETRTO (Uluslararası Lastik ve Jant Teknik Kurumu) Standardına göre hasar görmüş jantların onarılması ve kullanılması tavsiye edilmemektedir. Jant üzerinde kaynak, doğrultma, talaş kaldırma, boyama, bijon veya göbek deliğini büyütme ve eksen kaydırma işlemleri yapmayınız.
Montaj
Jantların montajında mutlaka aplikasyon tablosuna uygun CMS bijon / somun ve CMS göbek bileziği kullanınız. Bijonların/somunların temiz olmasına ve jant bijon deliklerinde yabancı madde olmamasına dikkat ediniz (montaj esnasında gress, vb. kullanmayınız). Montaj sonrasında araç/jant ilişkisi kontrol edilmeden, araç hareket ettirilmemelidir.
Bijonları/somunları uygun tork değeri ile sıkınız. (9-11 kgm.) Bijonların/somunların sıkılığını yaklaşık ilk montajından 500 km. sonra tekrar kontrol ediniz.
ETRTO (Avrupa Lastik ve Jant Teknik Organizasyonu) binek araçlarda 210 km/s ve üzeri hızlarda kullanılan tubeless (şambrelsiz) V,W,Y ve ZR tipi lastikler için mutlaka metal supap kullanılmasını tavsiye etmektedir.